Tamamen tercih meselesi , bize muhtaç beslediğimiz bir yavru var süt üretimi gerçekten yeme içme ile doğru orantılı birde emzirdiğimden dolayı sürekli acıkıyorum halsiz kalıp bebeğime yetecek enerjimin gitmesini istemiyorum. Dinen de şuanki durumda bir sakıncası olduğunu sanmıyorum. Rabbim kazaya bıraktığımız oruçları tutmayı nasip etsin inşallah..