Merhaba guzel anneler oglum bu hafta içerisinde aşısını oldu ama ben gidemedim o gün kayinvalidemler gelmişti sabah erkenden bu yüzden aşıya babasıyla dedesi götürdü. Geldiklerinde esim bebeğimiz icin hemşire cok aşırı zayıf dedi benim inanasım gelmedi açıkçası çünkü kayinbabam herseferindw bu çoçuk cok zayıf diyor onun uydurduğum düşünüyorum oglum suanda 18 aylik ve 9 kilo 800 gr sizce zayifmi ??