HanifeAksoy Merhaba arkadaşlar, Bugün WeBaby’nin elektrikli süt sağma makinesini aldım. Sütümü sağdım ve sadece 30cc çıktı:( oğlum 3 aylık yetmiyor malesef sütüm. 2 saatte bir sağmayı planlıyorum. Aranızda sütünü sağarak çoğaltan var mı acaba?
NekwaSultan HanifeAksoy gündüzleri herr saat geceleri 2 saatte 1 özellikle 3 5 arası mutlaka sag sut saatiymis biryerde okudum. Ben başta bol su humana sut çayı günde 3 fincan Ve 15 dk da bir bebeğimi emzirmemle sütümü çoğalttım.