Merhabalar güzel anneler
Kızım 14 aylık ve bu 1 aydır sureli ellerini gırtlağına göturuyur sonra da kusuyor bezen kızım çok hırçın bazen kafasını duvarlara vurabiliyor bunu üzerine saglık ocagın daki doktora gittim dediki piskilojik BİR durum çoçuk piskologuna gitmeniz gerekir bu tarz davranışlar normal degil biz de nedenini ne yapmamız gerektiğini araştırıyoruz pazartesi günü hastaneye gidicem bakalım bide doktor görsün o da pikolok derse gidicem öyle de böylede gidicem zaten aranızda bu tarz durumları yaşanlar var mı?