Oğlum 15 aylık, 2 yaşına kadar emziririm dıyordum ama kesmek zorunda kaldım. 1 aydır tek memeden emmeye başladı ama aşırı düşkün memeye hiç bişey yemiyordu ek olarak.Bıgun çok fena ısırdı 2 gün ağlayarak emzirdim hiç göğsüme bakmak aklıma gelmedi. Çok kötü olmuştu resmen dr gitsem dikiş atıcak yarılmış ısırdığı yer sürekli emdikçe de yara kurumadı bende birden bire kestim emzirmeyi yara bandı yapıştırdım. Ilk 3 gün zor oldu ama suan yemek yemeye de basladı şükür.