Selam kızlar, ilginç bulduğum birşey sormak istiyorum size. Annemler tatile gitti geldi oğluma kıyafet almışlar 13 aylık oğlum. 1,5 yaş ve 2 yaş için almışlar, 1,5 yaş olanları okadar küçükki, 2 yaş olanları ilerde giysin diye almışlar ama onlar tam üstüne oturdu. Aynı şekilde görümcemgillde öyle almış yine aynısı oldu 1,5 yaş için olan kıyafetler aşırı küçük 2 yaş olan tam oturdu. Bu neden böyle? Kıyafetlerin markaları farklı ama aynı sorun? Bu arada bebeğim çok kilolu yada az değil olması gerektiği gibi hani kilo ilgili de değil 🤷🏻♀️