Aaaaaaaaaaaaaaa tabi tabi aynı zamanda emziriyorum. Bu zamana kadarda anne sütü aldı hep. Kahvaltı için doktorumuz şöyle bi tarif verdi. %50su %50süt karıştır, içine peynir, iyi haşlanmış yumurta sarısının 1/4ü , tatlandırmak içinde çok az pekmez karıştır püre haline getirip yedir dedi.