Yesilimm Merhabalar🖐️ Bişiy sorucam yardımcı olurmusunuz? Saçınıza maske uyguladıktan sonra saçınızdan sizinde koku geliyormu? Ve kokuyu gidermek için ne yapıyorsunuz?
3children1mom Yesilimm Ne maskesi hangi maskeyi kullanıyorsun. Ben zeytinyağı ve yumurta beyazı sürerim genelde. Badem yağı ve argan yağı kullanırım arada..
3children1mom Yesilimm Yok parlak olması için. Kokusu için aslında bir sey kullanmıyorum. Senin yaptığın maske ne bilmiyorum ama. Bir cok kez sampuanla yıkıyorum. Ardından ıslakken gliss ile kremliyorum😊
Deletedmom896 Yesilimm Sus be 😂 o kokuya kimin bulanmaz hayır daha gelmedi 3 gün var zilleri hazırladım bekliyorum 😁
Yesilimm 3children1mom Yutubda var canım.Yumurta sarısının yagi oluyor. Bi akrabam kullanmış dökülmesi durmuş. Bende kullanıyım dedim😞
3children1mom Yesilimm Sarmısak özlü restorex kullan canım Sarımsak kokusu yok. Dökülmesini önler. Uzatmak içinde sarmaşık özlü olanı kullan aynı markanın 😊
Yesilimm Deletedmom896 Daha çoook beklersin😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ( Benim seninle şu hamilelik derdim ne anlamadım gitti)😂