Symaa Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık sulu kaka yaptı iki kez ateş ve huzursuzluk falan yok ama hastaneye götürmelimiyim sizce
kartanemmm Symaa bizimde bugun oyleydi canim ustune birde 38 lerde atesimiz oldu doktora goturduk kan tahlili yapildi enfeksiyon yok doktor bu aylarda boyle olmasi normal dedi biogaia yazdı insallah atlatiriz 🤲