Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 5 aylık ve işe başlayacağım. Bugüne kadar meme reddi yaşar diye biberonla beslemedim. Evde olmadığım zaman kaşık biberonla ya da şırıngayla beslendi ancak son zamanlarda kaşık biberonla içerken ağzını kapatıyor, ağlıyor, içmek istemiyor. Bakan kişinin işte olduğum zaman beslemesi için biberon kullanmayı düşünüyorum. Medela calmayı önerenler oldu ancak forumdaki başlıkları okuyunca memnun kalmayanlar da olmuş.
5 aydan sonra meme reddi olur mu?
Meme reddi yaşamayacağı biberon öneriniz var mı?
Teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için.