Aringulay_murat Şuan çatalla yada cam rendede ezip veriorum sebze meyveyi yumurta sarısını. Yoğurt labne kefir falan da veriorum. Sormak istediğim şu ki artık nasıl beslemeliyim neler verebilirim ve nasıl verebilirim bazilri küçük parcalara yada parmak şeklinde veriyor bnde korkuyorum ya boğazına takılırsa die yardım edin lütfen
ikizlerinannesi2985 Aringulay_murat şuanda 7 ay23 günlükler ikizlerim. Kahvaltı, öğlen ve 2 ara öğünleri var. Bu ay pütürlüye de geçtim ( doktorum etken olduğunu, normalde pütürlüye 9.ayda geçildiğini söyledi) 1-2 öğürdüler sonra alıştılar
Busrakaplan20 Bence kesinlikle korkma benim kızım 9 aylık olacak ek gıdaya başladığımdan beri hem kendim hemde bşw yöntemiyle veriyorum ve kendi yiyince çok hoşuna gidio ve dişi yok ekmek, brokoli çeçil peyniri kendisi alıp yiyor
Aringulay_murat Busrakaplan20 böle okuyunca görünce şaşırıyorum erkenn die düşünüyorum yeni 7 ayligizz bı ara çorbasına kıyma koymuştum o gelince böle öğürdü o zamn korktum dedm yutamio herhlde
Busrakaplan20 Bence yavaştan sizde başlayın blw ye ve pütürlü gidaya bu konuda ilerde çok zorluk çeken varmış, zaten öğürme refleksi boğulma ak için gelişen bir şey
Aringulay_murat Busrakaplan20 evett zorlnn çok oluyomuss tşk ederim. Gece maması gibi birşey yapiomusn uynmamasi icin
Aringulay_murat ikizlerinannesi2985 gece maması gibi bişey yapiomusn gece uynmasnlar die. Allah bağışlasın sağlıkla büyütün yavrularinizi
ikizlerinannesi2985 Aringulay_murat amin teşekkürler🙏haftada 1 kaşık maması veriyorum. Arada da irmikli mama veriyorum ama bunu yapsam da en son gece 12 de biberon maması ile besliyorum, sonra sabaha kadar uyuyorlar
Busrakaplan20 Bazen yapıyorum ama artık sıcaklardan mı yoksa diş sorunumu Bilmiyorum artık bazen 2 kere uyanıyor
Aringulay_murat ikizlerinannesi2985 Nerdeee keşke benimkide sabah kadar uyusa smdi bnde irmikli meyveli muhallebi yapiom gece sütü icio mutlaka 2-3 arası uyanır sonra sabah 6-6.30 da ayaktaa