dlrkrn Allah aşkına bana akıl verin bir yerde yanlış mı yapıyorum? Oğlumun ateşi 37,5-6 4 saat arayla calpol verdim duş aldırdım üstü çıplak ama ateşi sabahtan beri düşmüyor en fazla 37,1 oluyor neden ya?
Alpbeybi dlrkrn bebeğiniz kaç kilo ve ne kadar calpol verdiniz? Kilosu/2 ml vermek gerekiyormuş etki etmesi için, bazen az veriyorlar düşmüyormuş doktorumuz öyle anlattı daha dün o geldi birden aklıma
Kumsal-Arden dlrkrn 1 ay önce dirençli ateşle karşılaştık. Kanda enfeksiyon vardı ondan olmuş. Doktora gittiniz mi?
drn5410 dlrkrn bizde 3 gün süren inatçı ateş vardı tabi 39 40larda idik düştüğü nadir zamanlar vardı 3 günün sonunda geçti döküntü başladı 6. Hastalık olduğunu anladık sizinde öyle değildir inşallah ya aklıma bu geldi bir tek
Necla61 dlrkrn diş ateşi olabilir 38 ve üzeri ateş sayılır calpol hemen vermeyin ateş demek bağışıklıginin güçlenmesi demek izin verin vücut savaşmayı öğrensin
dlrkrn @Alpitom dün kusma ve ishal vardı ateşi yoktu, bugün de sadece kusma ve ateş var. Dün doktora götürdüm üşütmüştür dedi
dlrkrn @Alpbeybi 8 aylık 10 kilo. Bir tatlı kaşığı kadar verdim her seferinde öyle söylemişti doktorum
Alpbeybi dlrkrn 10 kiloya 1 ölçek dedi mesela, calpolun ölçeği 5 ml miş. Tatlı kaşığıyla bilmiyorum tabi ölçüsünü 🙌🏻
Bualemdeyeniyim dlrkrn dün aksam 8den bu zamana kadar ates düsüremiyom. 39,5görünce doktora gttim. Ama hep 38 37,5 38,5 ne dus ne ilac ne kompres işe yaramıyor ve vucudnda döküntüler cıktı 6.hastalık geçirmiştik. Bu seferki de viral enfeksiyon dedi
dlrkrn @Kumsal-Arden evet dün götürdüm. 4 gün öncesi de kan tahlili yapılmıştı tahlil de birşey çıkmadı. Dün ishal ve kusma başladı bugün de ateş. Dün götürdüğümde üşütmüş dendi
Kumsal-Arden dlrkrn anladım. Yani bir kaç gün sürüyor evet bizden hatta covid testi bile aldılar ateş düşmek bilmeyince. Bununla ilgili bişey dediler mi? Çok geçmiş olsun bu arada 🙏❤️
PembePelikan dlrkrn genelde inatçı ateş enfeksiyon belirtisi olur ama sizin dediğiniz ateş yüksek değil gayet normal, belli ki vücut hastalıkla savaşıyor çok yükselmediği sürece endişe etmeyin ateş düşürücü vermeye devam edin, muhtemelen üşütmeden dolayı ateşi çıkıyor viral bir salgın var şu aralar
TheLatte dlrkrn enfeksiyon atesi inatcı oluyo ama daha yüksek seyrediyo . Dışten olabilir mi ? 1 hafta kadar önce oğlumun 37.5 civari atesi vardi 2 gün sürdü bi düşüyo bi cıkıyodu . 2 gün sonra baktim 2 azı dişini patlatmıştı . Sizin azılara daha erken galiba ama dişlerine bakin isterseniz bi . Kusma ishal varmis ama kanlarda temiz cikti diyosunuz bilemedim .
Banu_alper dlrkrn salgin varmis ya bizde 1 haftadir hastanelerdeyiz bir dusuyor bir cikiyor 38,5 ile havale gecirdik maalesef Allah kimseye yasatmasin 🤲🏼 Kaninda enfeksiyon cikti ilac kullandik o gecti ama ates dusmuyor bugun biraz iyiyiz ishal var iste surunduruyormus 10-15 gun surer takip et dedi doktor yapicak birsey yok Allah baska dert vermesin evlatlarımızı 🤲🏼