Nevalikom Hanımlar kızım 8 ay 19 günlük hala emeklemiyor ve tam dönemiyor bu normal mi ve tam dönüp emeklemesi için neler yapabilirim
Ebraryz Nevalikom bizde sekiz ayligiz güzel donyyor ama emeklemiyor ve desteksiz oturamiyor hala emekleme pozisyonuna geliyor dizlerinin ve ellerinin üstünde durabiliyor ama ilerleyemiyor bı kaç haftaya çözer emekler diye bekliyorum pek kafama takmıyor geç gelişiyor herhalde diye
Mavi666 Nevalikom fizyoterapistaysegul hesabı var instagramda. Hangi ayda hangi davranışı yapmıyorsa bebek artık endişelenmeli yada uzmana başvurulmalı şeklinde paylaşımları var merak ettiğiniz konuda da paylaşımları var. Teşvik etmek için çocuğunuzla neler yapabileceğinizle ilgili falan. Tavsiye ederim.
Mlkko Nevalikom ben de yonca görgül ü takip ediyorum fizyoterapist onun sayfasını da inceleyebilirsiniz. Yardımcı videoları var
Drykrm Nevalikom aylık kontrolde doktorun takip etmesi gerekiyor, doktoru ne diyor bu duruma? Bebeklerin bazı davranışları, başını dik tutma, dönme, desteksiz oturma gibi belli aylarda yapabiliyor olması gerekli diye biliyorum.
Elisprenses Uzman ftr yonca görgül instada mutlaka takip edin ben her ay dediklerini uyguladım kızımda biraz hiperaktif çok etkili oldu tavsiye ederim
Muslimmm Benim oğlumda 8 ay 22 günlük. Emeklemiyor ama dönüyor desteksiz oturuyor ama bazen nesnelere elini uzatmaya çalışınca düşüyor. Kendisi kalkıp bir yere tutunamiyor hareketsiz ya
Derinkolgillerr Nevalikom benim kızım yarın tam 1 yaşına basıyor ve 15 gün önce emeklemeye başladı 😀 bende buraya böyle bir post açmıştım korkmayın kafanıza da takmayın zamanı gelince emekleyecek 😊 keşke emeklemeseydi diyeceksiniz şahsen ben diyorum bazen çocuğu bulamıyorum evde 😀😀😀
Fatmaapo Nevalikom bence bız anneler olarak bıraz acelecı dawranıyoruz. Bnm bebegım 10 aylık suurnuyordu 11 bucuk ayllıkken tam emeklemeye basladı hersyın bırz zamnı oluyor malesf bebısler bızım ıstedgımız zaman deıl kendılerını hazır ıstedıklerınde yapıyolar bırz zman bnce. Destsız oturanılıyorsa gelısımınde bır skntı oldgnuda dusunmuyorum