Prenses_annesi22 Slm anneler kızım 9 ay 13 günlük bayadır kafasını kaşıyor ve aglıyor arada saçı çıktığı için dedi eşim ama nedenini merak edıyorum.Varmı yaşayan anneler ? Gerçekten saçları uzadığı için mi kaşınıyordur? 🤔
ZH3418 Prenses_annesi22 bizde kafayı çok kaşıyoruz nedenmiş sizin acaba baika posta da yorum yapmıştım insallah görür geri dönersiniz biizmde alerjimi acaba sizden yanıt bekliyorum insallah🤲🏼
Prenses_annesi22 ZH3418 vala konagı varmıs temızlıyorm ama yenılıyordu suan 2.5 yasında terledıkce ve konagı kasıntı yapıyor sureklı 3 gunde 1 dus almadan zeytın yag surup bekletıyorm sonra bıt taragı dedıklerı tarakla tarayıp cıkartıyorm kafası rahatlıyor