Benmki de baslarda cok sevmese de az da olsa tadina bakiyordu…sonra 7 aylikken hicc yememeye başladı sicaklardan da olabilir..yogurt hic sevmedi hala sevmez…yoğurt çorbası seviyor ama..tarhana favorisiydi uzun bi süre…meyve bile yemiyordu yeni basladi.agzini bi kitliyor eliyle ittiriyor kimmse yetiremiyor reddedince…bikac hafta sürdü yememesi su an daha iyi 9 aya yaklastik …kahvalti en zor öğün..karisik bazen yiyor ama
Cogunlukla tek tek veriyorum en sevdigi sey ekmek ve salatalik kemirmek…omlet krep yapip onune minik minik koyuyorum kendi yiyor..kofteyi az suda bugulama gibi pisiyorum sebzelerle yumuşak oldugu icin onu da seviyor…
Bir haftadir bizim sorunumuz kati kaka çıkarması…kabiz diyemem belki ama baya katı…hipp in hazie mamasini kullaniyorum meyve ogunlerinde koyulastirmak ve zenginlestirmej icin ondan olabilir mi acaba diye düşünüyorum tarhanayi da vermiyorum emin olamadigim icin
Demem o ki zamanla degisiyor sabir sabir sabir…bn cok yiprattim kendimi tamam yemesin dedim bikac gun vermedm hic bisey sadece anne sütü…cunku kasigi gorunce bile hemen mızmızlanırdı ..artik daha iyi