Gamzetsn Merhaba kızlar. Bebeğim 2 ay 7 günlük hala gülmüyor sabahları çok az 1 2 saniye gülüyor o kadar normal mi biraz daha zamanı varmı daha?
Soe Gamzetsn benimki de 52 günlük bu ay gelişimine baktım gülmesi gerekiyormuş benimki de gülmüyor ve çok sinirli daha varsa mutlu olcam
Merlinlin Gamzetsn selam. Fıtratta öyle olabiliyor ya. Arkadaşımla 2 hafta arayla doğurduk. Benimki pek güler yüzlü ta o zamandan gülücükler atardı ama arkadasınki hala çok ciddi 😁
Yasemin38 Gamzetsn canım için rahat olsun herşeyin vakti zamanı var. Helede bu konularda çevrenin yorumlarına hiç kulak asma.
Soe Gamzetsn umarım bizimkiler de gülücükler atar ya. Babası da ben de sinirli değiliz bu kime çekmiş 🤣