Merhaba arkadaşlar bebeğim şu an 2 aylık ve emziriyorum. Sütüm henüz yeni yeni dengelenmeye başladı. Doğum kilolarını vermek istiyorum fakat katı diyetler yaparak sütümün azalmasından çok korkuyorum. Diyet ve spordan etkilenmeden emzirmeye devam etmek istiyorum. En uygun zaman sizce ne zaman?