Merhaba benim 7,5 aylık bir kızım var. Gündüzleri kanguruda 3-4 uyku yapıyor 40’ar dakikalık. Gece ise emerek benimle yatakta uyuyor, uyuyup memeyi bırakınca onu beşiğine koyuyorum. Gelelim problemime gündüzleri uyutmak eziyet oldu artık. Geceleri de ayrı bir eziyet oldu tabi 2 saatte anca dalıyor 😒 ben de uyku eğitimini deneyim istedim. Ama bebeğim ve bana göre uyarladım. Kızım çok huysuz uyku konusunda 😕 neyse ben kızımı alıp yatırıyorum. Yanına uyku kuzusunu koyup üzerini örtüyorum. Aonra yanına uzanıp her mızırdandığında şarkı söylüyorum veya yukarıda el hareketleri yapıyorum. Onlara bakarken dalıp gidiyor gündüzleri. Ama geceyi çözemedim. Kesinlikle ağlamaktan alamıyorum kızımı. Nasıl yapsam bilemedim sizlere danışmak istedim. Gece uyuttum zannediyorum 20 dakika sonra çığlık çığlığa uyanıyor. Tekrar uykuya da döndüremiyorum. Tracey Hogg falan benim kızıma hiç işe yaramıyor zaten. Böyle bir yöntem okudum ve kızıma göre kurguladım. Gündüz artık 2 uyku 1,5 saat yapabiliyor ama gece olmuyor. Lafı çok dolandırmış olabilirim kusura bakmayın. Yardımcı olur musunuz?