Ekinceylan Merhabalar bebeğimde gözlemlediğim süt emerken ve emzik ağzındayken dili titriyor sık sık. Normal mi bilemiyorum aynı durumu yaşayan bilgisi olan var mı ? Şimdiden teşekkürler
Asel16 Ekinceylan bi yerde okumuştum kendi kendine emmeye devam ediyormuş aslında benim kızımın da öyle
ly35 genelde uykulu emerken oluyor bizde de ama hiç sorun olacağını düşünmemiştim. bence normal bişey doyduktan sonra hafif uykulu emerken oluyor genelde sizde de öyle mi?
Ekinceylan ly35 emerken oluyor evet uykudayken veya değilken. Dikkat ettim çenesi değil dili titriyor. Kimsenin içine kurt düşürmek istemem ama google bebeklerde dil titremesi yazdım sma hastalığı belirtisi yazıyor çok korktum. Normalde bişi yok sadece göğsümde ve emzik emerken oluyor.
ly35 Ekinceylan hadi ya hiç sorun olacağını düşünmemiştim, bakayım bende. ama internette en kötü senaryo yazıyor hep. Allah korusun evlatlarımızı
ly35 bence içinizi ferah tutun. yani bebekte bir gevşeklik, kaslarda güçsüzlük vs yoksa. kızım gayet güçlü bir bebek, basıyor, dönüyor 4 aylık. doktora danışırım mutlaka ama sizin de bi gevşeklik hali yoksa çok takmayın lütfen
ly35 Ekinceylan mesela elini kolunu kaldırıp bırakınca salıverir düşer, ayı gelmesine rapmen kafasını tutamaz, kucağa alırken bile hissedersniz kendini bırakmış şekilde olur. kaç aylık bebeğiniz? çok minikse bunlar da olabilir kafasını tutmaması falan normal tabi de
BKD2021 Ekinceylan bebeğim 3 aylık benim de dikkatimi çekti uyuklarkwn genelde titriyor ama hiç sorun olacağını düşünmedim açıkcası. Doktorumuza gittiğimizde bende sorayım bakalım.
RainOverMe Normal 11 ayı gecti halen arada olur. 3 yegenim yanımds buyudu onlarda da vardı başka bebeklere de baktım gördüm biliyorum normal yani. Sağlıkla büyüsün🙏🏻🌺
4yaprakliyonca Ekinceylan bebeklerin en iyi bildiği şey emme refleksi 🤷🏻♀️ her bebekte olur merak etmeyin…
ly35 Ekinceylan çok normal bence hiç canınızı sıkmayın. herkeste oluyormuş dilinin titremesi de zamanla azalıyor. google a baş ağrısı yazsanız beyninde tümör var sonucu bile çıkıyor o yüzden hiç itibar etmeyin. sağlıkla büyüsün inşallah bebişiniz🥰
Sareem26 Ekinceylan merhaba ayni sikayetler benim bebeğimde de var doktora sordunuz mu acaba veya gecti mi
Ekinceylan Sareem26 devam ediyor evet videosunu çekip doktoruma göstermiştim emme refleksi dedi. Emerken yapıyorsa sorun yok dedi
Sareem26 Ekinceylan bizede aynisini soyledi doktor ama bende cok korkmustum rabbim evlatlarimizi korusun