Mervi-10 Bugün sabah 9 da aşı olduk akşam üstü 4 de ateşimiz başladı calpol verdim bir çay kaşığı ama böle bir harketlilik yok maşallah diyip kıpır kıpır aşıdan sonra hem ateş hem kıpır kıpır başına gelen varmı 🤔 ben çözemedim
Gorkemkc Mervi-10 oğlumda aynı şekilde her aşıda ateşi çıkardı ama hiç öyle muzurluk yapmazdı hep oynardı
Mys01-01 Mervi-10 tek aşımı acaba bızımde 4 ay aşımız var hepsı ateş yaptı ama hep baygın yattı bu asıdan da korkuyorum
cnsgrn Mervi-10 4.ay aşisi bacaktan mi vuruluyo bizimde 25inde. Cok huysuzluk aglama yapti mi 2.ay asisinda bayagi zorlandik cünkü😥
ipegin_annesi Mervi-10 İlk öyle 2 bacağından 3. Ay a girerken olmuştu gene şimdi 4 ay girince mi olcaz ya ben dayanamam bakamam Kayinvaldem tutmuştu o zaman da çok ağlamıştı yavrum bacakları çok acımıştı bı de kolundan yapmislardi aynı mı olcak yine .
Mervi-10 Mys01-01 rotavirüs yaptırmıştık biz doktoru çok faydasını göreceksiniz demişti sanırım bunu kasdetmiş 🙏 böyleyse herkes yaptırmalı bence bu rotavirüsü
Mys01-01 Mervi-10 rıtavırüs yapıldı cnm bizimde ağızdan büyüğünede yaptırmıştım mutlaka yapılmalı cok kolay atlattı rotayı büyüğüm olduğunda mesela yigenim olmadı o asıyı az kalsın kaybediyorduk
cnsgrn Mervi-10 bizim ates degil de cok huzursuzdu ve cok agladi kucagimdan inmedi yani zordu ikimiz icinde