Zeh2020 yani ben derecesini bilmiyorum ama bebegimin 40i cikmisti veya 2. Ay kontrolunde ozel hastanedeki doktorumuz ufurum var dedi ve bizi tam tesekurlu bir hastaneye yonlendirdi. Orda kardiyoloji bolume hemen gittik. Ama ufurum cikmadi ultrasonda bakildi 3 kere. Daha cok kucuk oldugu icin organlarin arasindaki boslugu doktorunuz oyle duymustur üfürüm yok dedu. Sizde eger kontrol esnasinda ogrendiyseniz bi tam tesekkurlu hastanede baktirin tekrar