Bebeğim göğüs ucum olmadığı icin ememedi silikon uçlarla emzirdim bi süre sonra tamamen mamaya alıştırdım mememi vermedim bu benim suçum kesinlikle. Ve suan çok pişmanım. Yeniden denemek istiyorum. Sütüm çok az geliyo ama sıkınca geliyo. Tekrar silikon uçlarla emzirmeyi denesem sütüm çoğalır mı? Bu durumu yaşayan var mı? Lütfen yardım edin akıl verin 😞