Merhaba hanımlar konu ek gıda çok güzel bir süreç ama herkes farklı şeyler söyleyince kafam karmakarışık oluyor.Biz başlayalı 15 gün oldu patates,havuç,yeşil kabak,tatlı kabak ve yoğurt tadımını bitirdik.Diğer sebzeler zaten kışa girdiği için alıp vermeyi düşünmüyorum meyvelerden de elma armut şeftali yedik buraya kadar tamam bir sıkıntı olmadı.
Ama bundan sonrası bana karışık geliyor tadımları bitirdik mesela günde bir öğün verdim öğlen saatinde internetten baktığımda bazıları bir hafta sonra iki öğüne çıkarmış.Doktor kontrolünde soracağım ama şuan için sizlere danışmak istedim.Tadımları bitirdikten sonra nasıl ilerliyoruz günde kaç öğün veriyoruz mesela ve bebeklerimize sürekli meyve püresi sebze püresi çorba mı vericez? Bu arada kızım 2 gün sonra 6 aylık olacak