celikbebek oyyyyy bunlardan bazıları benim bebeğimde de var… 1 haftadır diyetteyim süt ve süt ürünleriyle ilgili, ama değişiklik yok. Bizim hastaneye başvurma sebebimiz ishali hala da ishal, gürültülü şekilde. Diskida mukus yada kan yok. Birde cilt kuruluğu vardi yüzünde. Kolları ve bacakları putür pütür olmuştu. Mustela yeşil seri iyi geldi. Cok öncesinde (20 gunlukken) acile burun tıkanıklığı hirilti şikayetiyle gitmiştik serum fizyolojik kullan dediler. Başka bir zaman (1 aylikken) kulağının arkası kurumuş birazda tahriş olmuştu, gittik bebeklerde olur deyip gönderdiler. Demek ki bunlar bile alerjik belirtiler olabilirmis… simdi ara ara öksürüyor, ben tükmüğü genzine kaçıyor falan sanıyordum:( cuma günü tekrar kontrolumuz var ne olacak ne diyecek bilmiyorum. Sali gününden beri nestle alfamino mama da kullanıyoruz bende cook dikkat ediyorum yediklerime süt ürünleri konusunda. Ama değişiklik yok. Kan ve diski tahlili de temiz çıktı… hayirli sonuçlara ulaşırız insallah