Merhaba,bizim hikayemiz 3 aylıkken başladı ama öncesinde şunları gözlemledim
Doğdupundan beri hırıltılı solunum fazlaca
sonra geçmeyen pişik
gürültülü mukuslu köpüklü kaka
bağırsak gurultusu
sonra kakada kan başladı sürekli gaz sarnıcını gibi kıvranıyordu tabi ilk bebek olduğundan kimse alerjiyi bilmiyor ben buradaki annelerin alerji postuna girdim baktım bütün belirtiler var en son 4.aya girerken felaket bir meme reddi 4-5-6 saat emmediği oldu ve felaket ishal günde 15 kere altını değiştiriyordum. En son hızlıca doktora gittik biri dedi ki kakada parazit biri dedi ki rota ama hiçbiri değildi hatta boşa bile antibiyotik içirdik. Sonra Cebeci tıpa gittik doktora inek sütü alerjisi olabilir dedi beni gastroya ben alerjiye yönlerdirdi diyet anlattılar derken ben diyete başladım anan hala kan gitmedi sırayla süt, kuruyemiş. Dana eti yumurta kesildi ve baban dediler ki sen takip edeceksin ne dokunuyorsa onu keseceksin. Ben sırayla takip ettim incir domatesin çiği havuç hurma çilek kiraz karpuz muz mercimek de alerjisi var bunları yediğimde kan görüyordum kestim. Gel gelelim sanki başa döndük me oldu anlayamıyorum gene poposu yarım ay gibi kocaman kızardı kollarında kırmızı sivilceler çıktı artmaya başladı. 2-2.5 aydır diyetteyim sütüm azaldı kalitesi eskiye nazaran daha az. Şimdi neyin alerji yaptığını bilemiyorum bulamıyorum kan ve ciltte test yaptılar çıkmadı yalnızca süt ve yumurta çıktı. Ciltte hepsi negatif… neyin olduğunu bulamıyorum bir gündeki öğünüm şöyle gidiyor
ekmek (sütsüz) bal yeşillik zeyin(el yapımı) salatalık biber bu sabah kahvaltım diğer zamanlar alerji dostu tarifler kitabını aldım ordan ilerliyorum ama şimdi sanırım başka bir şeye daha var ki gene meme reddi yaşıyorum ne yapacağımı bilmiyorum