Bebeğim 8 aya yaklaştı. Bu zamana kadar her şeyi çatalla ezdim. Son zamanlarda şeftaliyi tane tane kesip eline veriyorum çiğneyerek yiyor. Şu çorbaları bir türlü pütürlü kabul ettiremedim. Blenderdan geçireyim hemen haamm yaparak heyecanlanarak yiyor. Blender kullanmadan pütürlü bırakırsam ağzını kitliyor asla açmıyor. Uğraşıp özenip bir şeyler hazırlıyorum sonuç sıfır. Benim moralim bozuluyor tabi. Ne yapabilirim öneriniz var mı? Bu arada kahvaltılarında bulamaç yapsam bile pütürlü veriyorum, ayrı ayrı verince de pütürlü veriyorum