Kızlar 14 günlük bebegim var normalde emziriyordum geceleri bikaç saat uyuyabilmek için sağıp bırakıyordum veriyorlardı, bugün öğlenden beri mememi tutmuyo geri atıyo kendini en son pes edip biberonla verdim yine sağıp doyması için, siz böyle bi durum yasadınız mı ne yaptınız lütfen söyleyin?