Arkadaşlar bebeğim 5 ay 22 günlük. Son 8 gündür felan asla kendi uyumuyo. Ve ağlaya ağlaya uyuyo.normalde beşiğine koyuyordum oyuncağıyla oynaya oynaya uyuyordu. Ama son günlerde çok mızmız. Dişlerinden olsa gerek. Yanındayken susuyo uyumaya çalışıyo ama odadan çıktığım anda kıyameti koparıyo. Uykusunda ağlamaklı oluyor. Bu aylarda olup bu tarz şeyleri yaşayan varmı? Damakları çok kaşınıyor ondan mı acaba yoksa