Merhaba arkadaşlar, 2 yaşına girecek oğlum pazar günü 🙏 bugün hapşırma ve beraberinde su gibi burun akıntısı başladı. Bu durumu yaşayıp da şunu yaptım , şu ilacı kullandım iyi geldi diyen var mı ? Doktoruma da yazdım dönüş yapmadı , bilgi verebilir misiniz?