Kızlar Merhaba benim 2 buçuk yaşında oğlum 2 buçuk aylikta kızım var benim hiç enerjim yok çok halsizim bir yenek yapıyorum yorgunluktan geberiyorum sanki hiç bişey halim kalmıyor sizde de böyle oluyor mu herhangi bir gıda takviyesi kullandınız mı? Bana önerirseniz sevinirim.🙏