Mehmettugra_ask Doğum yapali 3 ay oldu saclarik aşırı şekilde dökülmeye başladı sizde de oldu mu yaa moralim çok bozukiyor artık
Tazeanne3434 Mehmettugra_ask genelde herkes yaşıyor canım bazen vitamin eksikliğinden kaynaklıda olabiliyor kan değerlerine baktır istersen
burjuvaanne Mehmettugra_ask hergun vitaminlerini almayi ihmal etme birde gunluk 1 tane avakado tüketmelisin