Elizbebek bizim komsumuz suan korona 2 ve 3 yasinda bebekleri var anneleri korona ama cocuklara hicbirsey olmamis ama 2 yasindaki grip gibi gecirmis biraz ama korona mi oldu anlayamamislar koye gitmislerdi usutmuste olabilir dediler emziriyorsaniz bol bol emzirin ama sizde vitaminli beslenin sütünüzden gecsin esiniz mumkunse baska odada dursun onlar oyle yapiyorlar