Fadikfs ırkcı desinler isterlerse ama ben ülkemde ne idüğü belirsiz insanları istemiyorum. İstemiyorum abi ya s.ktrdinler gitsinler kendi ülkelerinde ne bok yiyolarsa yesinler. Güa savaştan kaçıyolar kaçtıkları ülkeyi savaş alanına ceviriyorlar başlarım o işe! Yeter ya ülke ne hale geldi