Meryem2021 Kızlar çoçuklarınızın odasın ne zaman ayırdınız ? Kızım 8 ay 13 günlük 3 gündür ayırdım ama içim rahat etmiyor bi türlü sankı yalnız bırakmışım gibi ama 😣 ama tık olunca kalkıyo uykudan 4-5 e kadar uymuyodu aynı oda oluncada siz kaç ayında ayırdınız ?
Egeanul Meryem2021 6 aylıkken ayırdım canım ilk günler bende öyle hissediyordum ama sonradan onun iyiliği ve rahat uyumadı için iyi yaptığımı düşüniyorum
LilyaBn Meryem2021 17 aydır koyun koyunayız🥰 ama bence ayırmak en doğru olanı. Eğer bebeğiniz huzurla uyuyorsa odasında bırakın odasında yatsın. Benim yeğenim şuan 3 yaşında ama annesi 5aylık oldupundan beri kendi odasında yatırdı hep ve orada daha huzurlu ve uykusu bölünmeden uyuyordu anne babasıyla uyumadı hiç bunalırdı uyumazdı. Hiç vicdan yapmayın onların gelişimi içinde doğru olan bu bence❤️
buselidunya Meryem2021 benim bebeğim de 8 ay 10 günlük, ben de ayırmak istiyorum ama bazen sesini duyamam diye korkuyorum ya 🥺
NNF19 Meryem2021 5.ayına girdiği gibi ayırdım, şimdi kendi odasında beşiğinde istediği pozisyonda/şekilde uyuyor. Daha uzun soluklu ve rahat uyur oldu:)
Beyziikoo buselidunya Ay onlar öyle bi duyurur ki 🤭 Zaten bebekten sonra uykularımız bile onlara odaklı çıt olsa uyanıveriyoruz 🥰
buselidunya Beyziikoo Ay evet, ilk zamanlar beşiğine yatırıp oturma odasında uyuyakalmışım deli gibi. çocuk ağlaya ağlaya gözünde yaş kalmamıştı belki de ondan korkuyorumdur, o günden beri bi ses çıkarsa bile uyanıyorum aslında 😄
Beyziikoo Meryem2021 Ben de erkenden ayırmak istiyorum, odası hazır zaten. Beşiğinde yatıyor yatak odasında, 4 aylık olucak. 6-9 ay arası ayırayım diyorum ama nasıl olur o zaman bizi neler bekler bilemiyorum tabiki 🤷🏻♀️
Beyziikoo buselidunya Aayyy kıyamam kuzuma yaa iyi ağlamış 🙈🙈🙈 Evet kesinlikle ondan korkuyorsunuz 🙈 Ama alışırsınız çünkü bu sefer yatağına alışmazsa daha zor olur diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
Meryem2021 buselidunya bende 4 aylıkken yanıma alıp emzirirken uyuya kalmışdım bebeyim yatakdan düşmüşdü aglamasına nasıl durduysam şimdide agladığında uykudan bebeyim mi düşdü diye korkarak kalkıyorum 🤦🏻♀️
Daphnemom 8 aylık ayırdım şuan 10 gün oldu tek uyumak istemediğinde yanında yatıyorum 90*190 yatağı var ama genel olarak daha rahat ve uzun uyuyor.
Seydas Meryem2021 ben 16 aylıkken ayırdım daha uzun uyumaya basladi tabi ayni zamanda bende😊ilk gunler dediginiz gibi bende kotu hissettim ama sonra alisiyorsunuz
buselidunya Meryem2021 ayy ciddi misin. Ben de geçenlerde düşürdüm bir günde iki kere Allahım o vicdan azabı varya🥺🥺