Ogretmenannis Merhabalar kızım biberonu emmiyor anne sütü buzluğa atıyorum ama.. emmesi için ne yapabilirim kızım tam 4aylik ek gıdaya mi geçsem yoğurt ve pürelere daha erken ama kaşıkla zorla içti 80 ml sutu ben okuldayken
Theseda Ogretmenannis benimki de almıyordu inat ettim ve nukun anne memesinr yakın uçlu biberonunu aldım içmeye başladı normal uçları almıyor o daha rahat geldiği için
Mermaid Ogretmenannis benimkide asla biberondan icmedi sutumu mebcuren sagip dondurucuya attim nerdeyse cogu cope gitti iciremedim, birazini ek gidaya baslayinca doktor tavsiyesiyle yulaf ve pirinc unuyla karistirip yedirdim okadar umarim sizinki alisir
Pinkkk Ogretmenannis lansinoh biberon denedinizmi anne göğüsüne çok yakınmış ucu ben onu kullanıyorum memnunum
Theseda Damla33 https://www.e-bebek.com/nuk-cam-biberon-nature-sense-120ml-0-6-ay-s-beden-p-nuk-nb6747090/