Bebegim 1 yasinda Eyüpsabrituncer marka fıskıye olan kolonyayı almıs bebek cantamin yanindan🤦♀️Kolonya bebek kolonyası 40 derece sanirim.
Emin degilim fıskıye kısmı gevşemis ve eline dökmüs ağzına almis yalamış elinide hemen baktim zaten aldim elinden. Dökülme de damla seklinde gevsek kapaktan sızann..Yani tam bi icme söz konusu degil tadi zaten aci icemez yalamıs oldu. Yasaýan varmi herhangi bi rahatsizlik farklilik yok suann off😪😪