Selamlar kizlar, hm den biseyler alicam da bebegim ekimde dogacak, 2 4 aylik alsam ne zaman giyer tahmini yani kaliplari buyuk mu oluyor yoksa genelde tam ustunde yazan aya gore mi oluyor. Bebegim ortalama 3200 3500 kg arasi dogdugunu varsayiyorum… 4 tane 5li takimi 2 tane de tulumu var yenidogan. Sanirim artik yenidogan almama gerek yok. 0 3 aylik mi almaliyim bundan sonrasini? Yada 4 6 mi alsam hm den?