Gulumse1 ben de ertesi gün kolumu kaldıramıyordum. Sürekli yattım. Sonraki 2-3 gün üşütme gibi grip gibi oldum. Burun tıkanıklığı baş ağrısı, yüzüm hatta komple ağrıyordu. Burnum sızlıyordu. Ama ben kızım hastaydı ondan geçti diye düşündüm açıkcası. Ama şimdi burda herkes aynı şeyi yazınca heralde ben de aşıdan oldum dedim