Bayanlar 2 aylik bebegim var bugun saglik ocagina sordum…calisma olmadigi icin bisey diyemiyorum bebegin kucuk sanki biraz daha beklesen iyi olur dedi bende bilemedim ne yapsam…okula giden cocuklarim var onun icin yaptirmak istedim..sizler bebekleriniz kac aylikken yaptirdiniz?