Kızlar kızım 2 yaşında kaynanam oyun oynatıyorm diye cakmakla kaşını saçını yaktı kızımın kasının yarısı gitti yani saçlarında bişey yok allah korudu yinede çok üzüldüm yani her neyse..
Hani bebeklerin kaslarına kirpiklerine birşey sürerlerya nedir onlar ne yapabilirim bilgisi olan varmı? Ne sürsem ne yapsam bilemedim