Kızlar dünde post açmıştım. adetten 14 gün sonra dün, peçeteye minik minik pembe lekeler geldi ve kasık, sırt ağrım oldu. Arkadaşlar yumurtlama demişti ama bugün ablam yerleşme kanamasıdır o dedi. Erken gebelik testi alsam çıkar mı ? Aslında ihtimal vermiyorum ama kafam karıştı 🤦🏻♀️