masterchefiniz Hanımefendi insanların iç yüzünü nereden bileceksiniz? Burada beni tanımıyorsunuz aldatıldımda yazabilirdim? Öyle birşey söz konusu değil.. Şöyle söyleyeyim o zaman kimse kimseye açıklama yapmak zorunda değil ama siz oradan duyda inanma yazmak zorundasınız değil mi? Kocam daha önceden kahveye gidiyordu ben farkedince söz verdi gitmedi fakat şu aralar tekrardan şüpheleniyorum. İnsanları kendiyle başabaşa bırakın duyar kasacağınıza ya kimsenin iç yüzünü aile yaşantısını bilemezsiniz…