Kbradmm Benim kızımda kalça çıkığı vardi. Bana neler neler söylendi. Cocuga eziyet ediyorsun, ne bicim annesin. Oyle bisey yoktur. Doktor yalan söylüyor, çıkar şunu vicdansiz. Kizim iki yaşına geldi tedavimiz sonlandi, gayet sağlıklı. Eğer gitmeseydim benim kızım için tedavi şu an bittiydi ve kizim ömür boyu topallayacakti. Ben size beddua etmedim hakaret etmedim. Neden bu kadar sinirlendiniz anlamadım