Merhaba güzel anneler, kızım 4 ay 13 günlük. Sütümün günden güne azaldığını ve kesildiğini hissediyorum. Bebeğim emerken süt gelmediği için sinirlenip ağlamaya başlıyor. Mama vermeyi deniyorum öğürüyor. İlk doğum yaptığımda sütüm fazlaydı sağıp sağıp buzluğa atmıştım. Onları ısıtıp veriyorum, yok. Onlarda da öğürüyor. Çocuğumu nasıl alıştırabilirim? Biberon, şırınga, kaşık hiçbi şey tutmuyor. Canım çok sıkkın lütfen fikir verin