Krtlmy Arslann lohusayken kestirmek boyamak pek uygun değil netten de biraz araştırın isterseneiz bşrqz dayanın bitince yaparsınjz
EmirReis Arslann ben brezilya fönü yaptırdım bişey olmadı nolcakki ya hiçbişey olmaz hatta motive eder hayata karşı daha iyi 😌
Krtlmy Arslann lohusalık halinde tam temiz olmadan mecbur kalmadıpın sürece vucuttan parça ayırmak uygun değil diye biliyorum saç boyama konusundada kimyasal olduğu için emziren kişiler için uygun görmüyolar ama doğal boya bulabilirsiniz
Arslann Krtlmy saçımı kestirmicem zaten sadece boyatcam arkadasım emzirirken hep boyatmış hic bisey olmamıs bakalım
Arslann EmirReis evet ya herkes öyle diyo motivasyonu arttırıyomus insanın öteki türlü iyice modu düsüyo insanın