elifff13 Oğlum 8 kilo prima aktif bebek 3 kullanıyorum aslında tam oluyor ama lastik kısımları çok iz bırakıyor kıpkırmızı oluyor. Elimde sleepy 4 numara var oda çok bol geliyor kakasını taşırıyor. Sizce prima 4 almalı mıyım yoksa 3e devam mi etmeliyim?
melike54 elifff13 Benimkide 8 kilo prima kullanıyorum onada iz yapiyo biraz ama primanın lastiği çok sıkı değil slepy küçük geliyo olmuyo daha çok sıkıyo. Bence 3 al 4te çok büyük olur
Alin21 elifff13 çok büyük olmuyor ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum 7800 fln dı başladığımda 3. Numara çok sıkıyor artık
Meltemli elifff13 Prima büyüğünü de taksam lastik izi oluyordu dalinin goon bezine geçince baya azaldı bizde bez boyutu büyük olduğu için de olabilir
Seydakuzey elifff13 bezin iç lastikli olan yerini elinle kopara bilirsin eger beziniz tam olup veya biraz bol oluyorsa tabi dış lastigi o kadar sıkı olmuyor ama iç lastik asırı iz yapıyor cok yukardan da cırtcırtlayıncada iz yapıyor biraz asadan bağlaya bilirsin yada hiç ugraşma bi beden büyük al 😁
elifff13 Seydakuzey iç lastiğini çeksem kakası sürekli çıkar heralde zaten kıyafet yetistiremiyorum çıkmıyor lekesi bide😄