Lonewolf kafanıza çok takmayın siz strese girdikçe bebeğiniz de stresinizi farkeder. 6 aylık olmuş neden ek gıdaya başlamıyorsunuz? Eğer anne sütü almıyorsa 5. Ayda da başlanılabilir. Mama değişikliği yapmayın derim. Dönemsel iştahsızlık da olabilir. Eğer bebeğinizin çiş ve kakalı bez sayısı normalse endişe etmenize gerek yok 🥰