Güzel anneler merhaba 😃
Bu sitede en çok mama konusuyla gündemdeyim.Şimdi kızlar ben Sma,aptamil,bebelac gold,hipp combiotik kullandım oğluma.Başta gazdan dolayı biraz mama değişikliği oldu.Şimdi iştahsızlık var oğlumda.6 aylık oğlum bu arada.Golden goat aldım şimdi mama olarak.Sorunum şu oğlum 120 cc lik mamayı bile bitiremiyor 30-40 bazen 60 döküyorum.Sizler hangi mamayı kullanıyorsunuz? Bu garibana bir öneri bir çözümü olan var mı?🌸