Ysf-kn Ahh ahhh bilseydim dikiş bukadar zor sezeryan olurdum dikiş ağrısı geçmek bilmiyor normal doğum dedim dedim dikiş acısından kurtulamadım
fatma_erva Ysf-kn kaç dikişiniz var ve ne kadar oldu doğum yapalı. Benim de normal dogum oldu dikişlerim vardı 3 4 gün ağrı çektim sonrasında geçti size krem falan vermedi mi doktorunuz acaba
Ysf-kn _elmaliturtam 5 dışında bu doğum kesisi dedikleri yerde içinde var ama içini bilmiyorum bile 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
BihterZiyagil Ysf-kn daha erken ama, 40 günde anca toparlanır 🙂 sonra tamamen iyileşeceksiniz, hiçbir şeyiniz kalmayacak. Sezaryen olsa yıllarca sızısı oluyor bir de böyle düşünün, keşke deyip kendinizi üzmeyin 🙂
Ysf-kn Toprakseyran 23 gün oldu doğum yapalı 5 dışında doğum kesisi epizyotomi dedikleri yerde içindede ve ama kçtane bilmiyorum 😒😒
Sakinee Ysf-kn 16dikişim vardı toplam ilk doğumumda benimde içerdendi çoğu birden ıkındıgım için kesi atılmadan yırtılmam çok olmuştu allah yardımcın olsun canım benim çok iyi anlıyorum 60 65günü bulmuştu benim tamamen iyileşmesi çok dikkat et kuru tut genelde tuvaletten sonra falan
fatma_erva Ysf-kn Anlayabiliyorum sizi bende oturamiyordum bebeğimi zor emziriodum ama doktorumun verdiği krem ve hap ağrıyı geçirmişti acaba size neden krem hap vermedi ki . Şimdiye kadar geçmiş olması lazımdı
Bebikooo Ysf-kn en iyisi sabunlu su ile günde bir kez yıkamak bel altı duş daha kısa sürede iyileşiyor
Karamgurme Ysf-kn hemeroid var mı belki oturmanızı o zorlayabilir normal doğumlarda genelde ıkınmaktan hemeroid çıkıyor ve o zorluyor
Minikbebe BihterZiyagil sezaryen güzellemesi yapmıcam ama 40 gün sonra onda da acı fln kalmıyor şükür
ftsdmrhn BihterZiyagil yalnız yanlış yönlendirme yapmayalim bence. Her bünye farklı olduğu için herkesin acı eşiği iyileşme süreci de farklı. Bende normal doğum istiyordum ama mecburi sezaryen oldum. Korktuğum gibi değilmiş ne ağrı ne sizi hiç bişey olmadı. 9 ay oldu doğum yapalk bir kere bile sızım olmadı. 2. Gün ayaktaydim zaten. Etrafımda da sezaryen olup yataklara düşmüş kimse yok. Tabiki normal doğum daha iyidir ama sezaryen olacak biri varsa, bu tarz yorumları okuyup korkmasın 😀
Ozlemay BihterZiyagil yoo kim diyor bunuya sezeryan yıllarca acısı falan olmuyor gerçekten olmuyor çok şükür ilk 10 gün acıdı kesinlikle dayanılmayacak birşey değildi sonrasında olmamış gibiyim çok şükür yarabbi şükür 🙏🙋♀️
Ysf-kn fatma_erva hem nası ayakta geziniyorum çoğu zmaan sadece parol Atabiliyom ağrı kesici onu verdi 3mzirdiğim için ama krem vermedi
BihterZiyagil Ysf-kn ben 50 günlük anneyim, ne ağrı sızı kaldı ne dikiş izi ne kilo ne göbek heeppsi uçtu gitti, sıcaklarda dikişle ben de çok zorlandım ama şimdi iyi ki diyorum 😄 geçecek inşallah, siz bebeğinize odaklanın onunla vakit geçirin bol bol 🙂
Tgbygt Ysf-kn Geçmiş olsun benimde dikişlerim vardı hem iç hem dış doktor bana majezik hap ve batikon çözelti verdi sürekli onları kullandım geçti gitti şükür
fatma_erva BihterZiyagil bende 52 günlük anneyim ne ağrı ne dikiş izi hicbirseyim kalmadı ama göbek kaldı evin içinde de sürekli korse kullanamadım sizin göbek nasıl gitti 😑 bide nasıl bide korse tercih ettiniz
Ysf-kn BihterZiyagil Ay çok teşekkür ederim ilaç gibi geldi yorumunuz acıdan işte iyice kötü olmuştum zamana bırakmak gerek ozaman sağolun 🥰🥰🥰🥰
BihterZiyagil fatma_erva ben doğumdan hemen sonra korse kullandım sabah akşam hep taktım sıcak demeden, 40 ım çıkana kadar. Özel korse almadım evde vardı tayt gibi onu giydim. Bence göbek için en güzeli spor yapmak, bebekle biraz düzene girsek leslie’ye başlayacağım ama nerdeee yemek yemeye bile vakit yokk 😑