Kızlar defalarca post açmıştım saçlarım döküldü diye, şuan 6,5 Aylık oldu oğlum saçlarım geri gelmeye başladı kel kalan yerler siyahlaştı çok şükür ama dökülme devam ediyor hala, aktardan bi şampuan almıştım onu kullanıyorum şimdi annemdeyim eve gidince yazarım :)